28 Şubat 2010 Pazar

Ben Gönüllü Öleceğim Dinle ( Taner - Gönüllü Dinle )

Merhabalar ;

2010'a damgasını vuracak bir şarkı da Taner'den geldi.

Şimdi gönüllü isimli şarkısıyla taner sizlerle...

Ben Gönüllü Öleceğim Dinle





Taner - Gönüllü Dinle





Aldı alacak canımı bu güzel yollarına
Senin bildiğin
Kimderse aşk elinden öldüm
Ben gönüllü öleceğim
Benim halim içler acısı
Tutuldum hiç sorma
Kopçası koptu bu aşkın meleğim
Gider ilyas.info son hızla
Durmaya niyetli değil kalbim
Tıpkı senin gibi haylazım
Ve arsızım son günlerde
Aldı alacak canımı bu güzel yollarına
Senin bildiğin
Kimderse aşk elinden öldüm
Ben gönüllü öleceğim

7 yorum:

  1. süper bi şarkı taner abi yürü beeeeee

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir şarkı! taner bence daha fazla ortalarda olmalısın...senin gibi seslere ihtiyacımız var:):)

    YanıtlaSil
  3. cok süper parca

    YanıtlaSil
  4. SANA BAYILIYORUM SÜPERSİN BU BENİM ŞARKIM HAMİDE COOOK GÜÜÜÜÜÜZEEEL ÖPTÜÜÜM

    YanıtlaSil
  5. çok sevdigim arkdaşım erol özdamarın bir bestesi. tanerde güzel yorumlamış tebrikler..

    YanıtlaSil
  6. çok süper şarkı çok beğendim böyle güzel şarkıların devamını bekliyoruz sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Aldı alacak canımı bu güzel yollarına
    Senin bildiğin
    Kimderse aşk elinden öldüm
    Ben gönüllü öleceğim
    ....wayy beeee....

    YanıtlaSil