13 Şubat 2010 Cumartesi

Soner Sarıkabadayı Buz

Merhabalar ;

Soner Sarıkabadayı ismini birçok ünlü sanatçının klibinin altında görürdük genelde. Murat Boz, Murat Dalkılıç, Sertab Erener gibi birçok ünlünün şarkılarının sözlerine imza atmış bir yetenektir kendisi. Özellikle Murat Boz ve Murat Dalkılıç'ın tamamına yakın şarkısını Soner Sarıkabadayı yazmıştır.

Sarıkabadayı, şarkıyı söylemek yerine yaklaşık 10 yıldır yazmayı tercih etmiştir. Buz isimli şarkıyı 10 yıl önce yazdığını ve şarkıya çok büyük teklifler verilmesine karşın kimseye vermediğini söylemiştir.

Ve bomba şarkıyı 2009 yılının yazında patlatmıştır. Bir anda tüm toplistlerde ilk sıralara gelen Sarıkabadayı tüm dikkatleri üzerine toplamıştır.

Bu arada merak edenler için ; 1978 doğumlu olan Soner Sarıkabadayı ve şu şarkıların sözlerini yazmış...

Bu Böyle (Serab Erener)
Uçurum, Sallana Sallana, Herşeyi Yak, İki Medeni İnsan, (Murat Boz)
Kasaba, La Fontaine (Murat Dalkılıç)
Mantık Evliliği (Demet Akalın)
Anladın Sen Onu (Sibel Can)
Vesile (Gönen)
İnşallah, İsabet Olmuş (Altay)
Yeminliyim Tövbesi Yok (Alişan)
Annem Kızıyor, Aşka Nezaket, Pembe (Berdan Mardini)
Gitarist, Gümbür Gümbür, Güller Benim, Nazar, Alev Alev (Tarık)

Gördüğünüz gibi yazdığı şarkılar, halkımızın sevdiği şarkılar olmuştur.

Şimdi Soner Sarıkabadayı'dan Buz şarkısı sizlerle...

Soner Sarikabadayi Buz



Düşemem bu hale yeniden
Önüme bakamam günlerce aylarca
Gücüm yok artık oynayamam kimselere
Dert mi adın acı mı tadın bilene

Gözyaşım desen bitti, bitti
Peşinden koştum gitti, gitti
Tutmuyorum evet ağlıyorum
Senden daha fazla

Kim bakar ardına? Sen mi, ben mi?
Adın ne senin? Gül mü, diken mi?
Yana yana ben yandım
Benim adım korken
Senin adın buz mu
Söyle erimez mi ?

Gücüm yok artık, oynayamam kimselere
Dert mi adın, acı mı tadın bilene

Gözyaşım desen bitti, bitti
Peşinden koştum gitti, gitti
Tutmuyorum evet ağlıyorum
Senden daha fazla

Kim bakar ardına? Sen mi, ben mi?
Adın ne senin? Gül mü, diken mi?
Yana yana ben yandım
Benim adım korken
Senin adın buz mu
Söyle erimez mi ?

Soner Sarikabadayi Buz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder